פנינת נווה צדק

נווה צדק – סיור בשכונה שהיא קסם

הצטרפו אלינו לסיור סודי בין סמטאותיה הקסומות של תל אביב הישנה, וגלו את כל הפנינים הנחבאות של שכונת נווה צדק, שמאז קום המדינה מארחת ברחובותיה את מיטב האמנים והיוצרים שמרכיבים את ההיסטוריה של התרבות הישראלית.
שכונת נווה צדק מציעה שילוב מגוון בין אוכל משובח, מוזיקה ומחול, אמנות ויצירה ועוד הפתעות. כל אלו מסתתרים בין הסמטאות היפהפיות של השכונה.
צוות המדריכים המסור שלנו ישמח ללוות אתכם ולחשוף בפניכם את סודותיה של השכונה הקסומה הזו, שמעבר בין תחנותיה ייצר עבורכם מפה היסטורית מרגשת על העיר הראשונה של ישראל.

בין הסמטאות

נפגש בבוקר הסיור למשקה ונשנושי הכרות. שבעים ומרוצים, נתחיל בשוטטות בין סמטאות השכונה היפהפיה, שהוקמה במאה ה19, עוד לפני העיר תל אביב, ומחוץ לחומות יפו.
סמטאות השכונה הן אלו שיחשפו בפנינו את סודותיה החבויים. נבקר במוזיאון נחום גוטמן, הצייר המזוהה עם העיר יותר מכל, וניהנה מסיור מקצועי שיגלה לנו על חייו של הצייר המסקרן שעיצב את דמות השכונה.
במרכז סוזאן דלל, בית המחול הגדול בישראל, הקבוצה תקיים משחקי גיבוש וחשיבה מצחיקים, ונגלה את העבר של המקום המסקרן והאשה המרתקת שעל שמו נקרא המקום.
נבקר במתחם התחנה, תחנת הרכבת הראשונה של העיר יפו שעברה הסבה למתחם בילויים אופנתי ושוקק חיים, ונהנה שם מארוחת צהריים מלכותית ושופעת, בליווי משקה צהריים קליל ומרומם.
נבלה במתחם, נהנה מהחנויות היפות הפזורות בו, ומתערוכות משתנות המציגות בו, ונשמע מפי צוות המדריכים שלנו על השינויים הרבים שעברו על המקום מאז הקמתו ועד היום.

נווה צדק

כל הדרכים מובילות אל הים

לאחר שנאכל, נשתה ונהנה נסיים את היום בטיול רגלי וקליל לאורך חוף הים, ונהנה משקיעה יפהפיה שתמיד צובעת את השכונה הוותיקה בצבעים מרגשים.
נחזור הביתה שבעים ומרוצים, מלאים בידע חדש ומסעיר על העיר העברית הראשונה, ועל השכונה הקסומה שהייתה שם עוד קודם.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

לקבלת הצעת מחיר
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן