יום גיבוש וכיף בצפון ים המלח

יום כיף בים המלח

שוב הגיעה העת לארגן יום גיבוש מהנה לכל הצוות, והתכנון דורש לוגיסטיקה, תכנונים ונסיעה ארוכה. אז אם אתם מרגישים שכבר עשיתם הכל, מתחשק לכם משהו חדש ומרגש שעוד לא ראיתם, אבל בלי לנסוע רחוק מדי, יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם.

ים המלח

 סיימון פליגל, מתוך אתר פיקיויקי

ים המלח הוא פנינה של קסם וטבע באמצע המדבר, תופעות הטבע המיוחדות, הנופים היפיפיים והאווירה הנעימה מוכרים לכולם, ועכשיו תוכלו לגלות אותו מחדש יחד עם כל הצוות, בלי להיתקע באוטובוס לכל היום. בואו להנות מיום גיבוש מהנה וייחודי עם היופי, המסתורין והאווירה עוצרת הנשימה של אזור צפון ים המלח- וכל זה במרחק של 55 דק׳ נסיעה בלבד, עד כביש 1 החדש והמתרחב.

פתיחה מגבשת במיוחד

נתחיל את יום כיף בים המלח בגן הלאומי עם קבלת פנים כמו שצריך, הכוללת שתיה חמה וקלה וכיבוד טעים ומפנק, שיעזרו לנו להתחיל את היום עם חיוך על הפנים. לאחר מכן נתחיל להפעיל את הראש ונתכנס למגוון פעילויות ומשימות גיבוש שידרשו מהצוות תעוזה ברמה הגבוהה ביותר, חשיבה מחוץ לקופסא והכי חשוב- עבודת צוות. ההפעלות המהנות משלבות אתגרים, הומור והמון יצירתיות, להנאה מושלמת ויצירת זכרונות משותפים שילוו את העובדים לעוד זמן רב. לאחר מכן ננוח קצת עם שכשוך קל במעיין הנובע בגן.ho 

חופי ים המלח

אריה טננבאום, מתוך אתר פיקיויקי

מגוון אפשרויות טיול נפלאות

גם את מי שאוהב קצת אקשן לא נזניח ביום כיף ים המלח. נמשיך להתגבש בטיול אקסטרים מלא אדרנלין בנופי המדבר המהממים. ניתן לבחור בין טיול ג׳יפים / טיול טרקטרונים / טיול במשאית ספארי / שייט מרהיב / רכיבה על גמלים. כל האפשרויות פתוחות בפניכם, ומה שבטוח- זה הזמן להצטלם, לצבור זכרונות ולהתגבש כצוות עם המון הנאה.

יום כיף בים המלח

מצילומי יהודית גרעין-כל, מתוך אתר פיקיויקי

סיום מרגש ליום גיבוש מושלם

הגיע הזמן לאכול ולהתפנק קצת, אז נהנה יחד מארוחת צהריים כשרה ומלאה באפשרויות טעימות ועשירות. לאחר מכן נמשיך לסיור מרתק בהדרכה מקצועית ונקנח את היום המהנה עם תצפית מרגשת על ים המלח היפיפה, בדיוק בשעת השקיעה.
יום הכיף ביום המלח מתאים לקבוצות במגוון גילאים, הרכבים וגדלים והכל במרחק נסיעה קצרה ומהירה של 55 דקות בלבד. אז זה הזמן לצאת למסע מרתק ומאתגר עם כל הצוות, להנות, לצחוק ולהתגבש בכיף.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

לקבלת הצעת מחיר
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן