בין הכרמל לים

בואו לנדוד איתנו בין הרי הכרמל אל הים

חולמים על טוסקנה? היא נמצאת ממש מתחת לאף

בין בנימינה הפסטורלית, לזכרון יעקב שופעת ההסטוריה והקסם, נגלה יחדיו גבעות ירוקות, כרמים שופעים, מעיינות נסתרים ובעיקר חברה טובה.. הצטרפו אלינו ליום סיור מרגיע ומהנה, בו נגלה את שלל האוצרות החבויים באזור, השופע ירק ואור שמש חמה.

את הבוקר של יום כייף זה, נפתח בישיבה לקפה משותף  בצל העצים הרבים והירוקים בפארק משגע ממש בלב האזור. נתעורר, נכיר ונשוחח, וכשנרגיש מוכנים לתנועה נסייר ונחקור את המסלולים השונים והנוף שלפארק יש להציע. נעצור בעמדות התצפית שבפארק ונכיר את הנוף המרהיב, נגלה אתרי התיישבות קדומים, מעינות נסתרים, ואף נצפה בכמה מחיות הבר המתגוררות בפארק דרך קבע.

את הסיור בפארק הפסטורלי נחתום במעגל תחנות "מעגל האתגרים" + The Secret Room . כל אחת מהתחנות  מצחיקה ומגבשת מקודמתה ודורשת שיתוף פעולה וחשיבה משותפת. דרך פעילויות אקסטרים יחודיות לנו, תוכלו לגלות את הצדדים המבדרים, האמיצים והתומכים של חבריכם למסע.
הפעילות אינה מאומצת ואינה דורשת להיות בכושר גופני

בין כרמים למעינות נסתרים

נרגע מהפעילות בסיור רגלי ושליו בנקבת מים יפהפיה החבויה למרגלות הפארק. נטבול רגלינו במימיה הזכים של הנקבה, שאורכה 280 מטרים, והיא מוקפת בשרידים יפהפיים של חפירות ארכיאולוגיות קדומות, עליהם נשמע סיפורים מרתקים מפי המדריכים שלנו, המכירים את האיזור כמו את כף ידם.

מרגישים כבר בחו"ל? נחזק את התחושה על ידי ביקור ביקב מקומי, משפחתי וותיק בלבה של זכרון יעקב. שם נקשיב לסיפור המשפחתי העוטף את המקום, תוך כדי טעימה מהנה משלל ינותיו הישראלים והמשובחים.

ליין משובח רק מתבקש לצרף מנה או שתיים של אוכל מקומי מענג. נתפנק בארוחה בשרית שופעת, במסעדה יפהפיה מוקפת נוף, שמותחת את גבולות הבישול הכשר למחוזות חדשים..

שמחים ומבושמים, נסיים את היום בסיור רגלי למרגלות החוף. נטייל יחפים לאורך רצועת החוף הנושקת לחיפה, נבקר במערות שנחצבו בסלעי החוף, ונהנה מאור השקיעה.

הפעילות מתאימה למגוון רחב של גילאים וקהלי יעד, ומלווה כולה על ידי קבוצה של מדריכים מיומנים שכל רצונם הוא להנעים את זמנכם ולחשוף אתכם לפלאות האזור.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

חוף הבונים
עליזה רשף, מתוך אתר פיקיויקי
לקבלת הצעת מחיר
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן